Nasz zespół

mgr Kinga Mackiewicz

Właścicielka, doświadczony pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta AAC, nauczyciel mianowany. Ukończyła Studia na Uniwersytecie Gdańskim na kierunkach:

Edukacja niepełnosprawnych intelektualnie z terapią indywidualną oraz Pedagogika specjalna o specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka.

Od wielu lat pracuje jako nauczyciel oraz terapeuta dzieci z różnymi problemami rozwojowymi oraz z niepełnosprawnością.  Cały czas zwiększa swoje umiejętności oraz kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach naukowych.

Najważniejsze szkolenia, w których dotychczas brała udział to :

  •  Kurs I i II stopnia Integracja Sensoryczna
  • Kurs Terapia ręki I i II stopień
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych – Metoda Krakowska
  • I, II i III stopień „ Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji”.
  • Kurs doskonalący Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne

Prywatnie mama 2 dzieci. Uwielbia czytać książki oraz chodzić na długie spacery po lesie.

mgr Paulina Tarkowska

Właścicielka, z wykształcenia neurologopeda, pedagog specjalny oraz certyfikowany terapeuta Integracji Sensorycznej.

Ukończyła 5 – letnie studia logopedyczne, ze specjalizacją w neurologopedii na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończyła również studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna o specjalności oligofrenopedagogika, również na Uniwersytecie Gdańskim. Obecnie kontynuuje naukę na studiach doktoranckich (Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny).

Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w szkole specjalnej jako neurologopeda. Obecnie współprowadzi Centrum Wspierania Rozwoju i Komunikacji „Neuronus”. Zainteresowania naukowe obejmują diagnozę i terapię dzieci z: – SLI (specyficznymi zaburzeniami językowymi)/afazją, – zaburzeniami ze spektrum autyzmu, – opóźnionym rozwojem mowy, – niedosłuchem, – niepełnosprawnością intelektualną, – ze złożonymi problemami w porozumiewaniu się (AAC). Ukończyła wszystkie obowiązkowe szkolenia z zakresu Metody Krakowskiej:

  • Terapia Neurobiologicza
  • Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji
  • Stymulacja mechanizmów lewopółkulowych
  • Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych.

Uczestniczyła także w szkoleniach u dr Grycman: “Model wykorzystywania AAC w praktyce edukacyjnej szkół oraz rodzin dzieci ze złożonymi potrzebami komunikacji”. Jest również terapeutą ręki oraz posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć metodą Ruchu Rozwijającego V. Sherborne. Ukończyła III stopnie Makatonu. Jest autorką dwóch artykułów naukowych: 1) “Rola komunikacji alternatywnej i wspomagającej w rozwoju mowy dzieci z problemami w porozumiewaniu się” 2) “Specyfika terapii logopedycznej dzieci z SLI we wczesnym wieku szkolnym”

W wolnym czasie uwielbia spędzać czas z mężem i z córkami.

mgr Jolanta Nacmer

Psycholog dziecięcy, trener TUS, certyfikowany terapeuta Sensoplastyki.

mgr Magdalena Kaczmarek

Logopeda, specjalista wczesnej interwencji logopedycznej.

mgr Katarzyna Giersz

Logopeda.

mgr Monika Romejko

Logopeda, neurologopeda, terapeuta AAC.

mgr Natalia Bodnar-Żyła

Logopeda, neurologopeda, terapeuta AAC .

mgr Joanna Malinowska

Neurologopeda, logopeda wczesnej interwencji,certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny,pedagog specjalny. Ukończyła szkolenie z metody Padovan. W swojej pracy angażuje całe ciało,łącząc ruch,umysł i mowę. Stymuluje pracę mięśni pacjenta,aby wspomóc jego artykulację i porozumiewanie się.

Kocha książki oraz spokojną muzykę.

mgr Marta Zdunkowska

Logopeda.

mgr Alicja Strzelczyk

Oligofrenopedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta ręki.

mgr Agata Jaskulska

Pedagog specjalny, terapeuta pedagogiczny,terapeuta AAC. Na codzień pracuje z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi budując indywidualne systemy komunikacji,wykorzystując metody komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC). Swoją wiedzę w tym zakresie zdobywała na szkoleniach u Pani Moniki Jerzyk,Dr Magdaleny Grycman,a także na superwizjach.

Pani Agata cały czas poszukuje nowych rozwiązań i inspiracji do pracy z dziećmi ze złożonymi problemami.

W wolnych chwilach lubi czytać książki oraz spędzać czas z córkami i mężem.

mgr Małgorzata Kożyczkowska

Pedagog specjalny. Perła wśród pracowników jednej z gdyńskich szkół integracyjnych. Realizuje się w pracy jako rewalidator. Codziennie poszukuje nowych inspiracji do pracy z dziećmi. Szczególnie fascynują ją zagadnienia związane z matematyką.

W naszym Centrum Pani Małgosia prowadzi zajęcia: – rozwijające umiejętności matematyczne z wykorzystaniem m.in. systemu Numicon, – z programowania z Ozobotem, – zajęcia pedagogiczne doskonalące umiejętności szkolne.

Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci.

mgr Paulina Majkowska

Terapeuta pedagogiczny, filolog polski, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, provider Neuroflow, Trener TUS. W swojej pracy wykorzystuje wiedzę zdobytą na szkoleniach z Metody Krakowskiej. Pasjonatka swojej pracy. Dla Pani Pauliny nie ma rzeczy niemożliwych!

Uwielbia czytać książki i grać w planszówki że swoimi synami.

mgr Alicja Lademan

Pani Ala jest magistrem fizjoterapii i terapeutą integracji sensorycznej z przygotowaniem pedagogicznym. Ukończyła studia na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Od kilku lat pracuje z dziećmi z różnymi wyzwaniami rozwojowymi. Do tej pory pracowała w przychodniach, poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz przedszkolach terapeutycznych i integracyjnych, a także prowadziła swoją działalność.

W swojej pracy zwraca uwagę na całościowy rozwój dziecka. Regularnie uczestniczy w kursach i szkoleniach o tematyce pediatrycznej. Kursy, które ukończyła:

  • NDT Bobath
  • Warsztat z hipotonii
  • Integracja Sensoryczna cz. I i II
  • Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara
  • kurs pediatryczny, część pierwsza.
  • Hammersmith Infant Neurological Examination
  • Kompleksowy Model Postępowania Fizjoterapeutycznego w Pediatrii
  • Terapia Tkanek Miękkich w Pediatrii
  • Kinezjotaping
  • Wady postawy u dziecka w wieku przedszkolnym w odniesieniu do zaburzeń w rozwoju sensomotorycznym.